Το κουμάντο της αφορά ολίγους εκλεκτούς ως προς την ικανότητα και τα ρέστα. Πανηλίθιοι δεν...ενδείκνυνται διαχειρισμόν των.
Το κράνος(Α Π Α Ρ - Α Ι Τ Η Τ Ο Ν)και τα ρέστα είναι συμπληρωματική προστασία. Η κυρίως προστασία ευρίσκεται εντός του κρανίου(εάν δεν είναι κενόν το καινόν) και ουχί ό,τι το περιβάλλει γκέ-κε;
Από την άλλη για να ισορροπήσει τις εις δυό τροχούς, πρέπει να είναι καλά γυμνασμένος, ώστε οι ΟΛΟΙ οι μύες οι συμμετέχοντες εις την επιτυχημένην ανάβασιν-ισορροπίαν άνευ αδικαιολόγητων μαλθακών πτώσεων, να λειτουργούν γρήγορα και κυρίως αποτελεσματικώς. Οι αποφάσεις σε χρόνο de-te, διότι τα διαθέσιμα χρονικά περιθώρια "παίζουν" σε...1000στά του δευτερολέπτου. Εκεί δεν έχει...ααα, οοο, ιιι, α τί έλεγα. Αν ο χρόνος σκέψεως εκτελέσεως είναι...αριστερού τύπου...ΕΞ-ΕΤΕΛΕΣΘΗΣ ώσπου να πείς...ωχ. Εχεις παρατηρήσει τους αριστερούς, όταν ομιλούν από τηλεοράσεως και αλλαχού, με παύσεις...10 δευτερολέπτων απέχουσα η μιά λεξη από την άλλη; Ε, το διαννοήστικο στυλ, δεν ταιριάζει στην μοτοσυκλέττα. Παρακολουθούσα τα δοκιμαστικά της F1, και είδα τον Button σε κάποιες στροφές που οι άλλοι ως όρνιθαι έκοβαν, εκείνος τα έχωνε. Τα έχωνε διότι είχε τον ΑΠΟΛΥΤΟΝ έλεγχον του οχήματός του. Δηλαδή χεράκια, ποδαράκια καλογυμνασμένα και πάν' απ' όλα....ΨΥΧΗ.
Βλέπω δίπλα μου κάποιους πιτσιρικάδες με μοτοσυκλέττες ιπποδυναμικότερες από την του γράφοντος, ανάβει το φανάρι πράσινο και...άντε ξεκίνα μαλάκααα, με αποτέλεσμα οι οδηγοί από πίσω να του κορνάρουν(του...μαλάκα) και πάει λέγοντας. Ξεκινώ και όοολους τους βλέπω στα κάτοπτρα. Βρε ουστ. Ψοφήμια του κερατά. Από την άλλη δεν έχουν καταλάβει ότι τα μηχανήματα(γενικώς)κατεσκευάσθησαν διά να υπηρετούν τον άνθρωπο και ΟΧΙ ο άνθρωπος τα μηχανήματα γαμώ το τί να ειπώ; Οταν έχει το μηχάνημα κόκκινο στις 13,000 στροφές, θα το πηγαίνεις καρφωτό στις 9,000 στροφές τουλάχιστον ρεεεε. Για να βάλω την 6η ταχύτητα θα πρέπει να έχω πάνω από 100 χιλιόμετρα στην ένδειξη του χιλιομετρητή. 60 χιλιόμετρα την ώρα και 6η ταχύτητα δεν...λέει. Εχω 102 αλόγατα, θέλουν "τάϊσμα" τα σκασμένα. Στην μοτοσυκλέττα ΔΕΝ κοιτάζεις πόσο καίει, αλλά αν...καίνε-ζεματάνε τα...γκάζια της. Η μοτοσυκλέτα είναι λίγο από F1, λίγο από μαχητικό αεροπλάνο λίγο απ' όλα τέλος πάντων γκέ-κε;
Αμα βλέπεις ατσαλάκωτον γιάπη, επάνω σε BMW με μια ντουλαπάρα-μπαγκαζιέρα πίσω, άστον. Μαλακοπίτουρας έτοιμος για σκότωμα...ΣΙΓΟΥΡΑ άντε γειά...
Πέμπτη 14 Μαΐου 2009
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)