Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

Βουούμ...

Πριν από...40 χρόνια βρέθηκα στην Χώρα του Ανατέλλοντος, και μεταξύ των άλλων που είδα-παρ-ετήρησα, ήταν ότι πριν θέσουν εκτός λειτουργίας, τον κινητήρα του αυτοκινήτου όοολοι οι Ιάπωνες, ρίχνουν μια γερή γκαζιά βουούμ και σβήσιμο.
Ερώτησα λοιπόν προς τί τούτη η κίνησις, και έλαβον την απάντησιν ότι:
Με τον τρόπον αυτόν, κυκλοφορεί ταχύτατα, ποσότητα "φρέσκου" ορυκτελαίου και νερού εις τον κινητήρα, παρέχοντας την ιδιότητα να..."γλυκάνουμε" την μετάπτωση του από το ζεστό στο κρύο, σιγά και απαλά, συν το ότι επιτυγχάνεται και μια σχετική τρόπον τινά φόρτησις(γέμισμα) για την μπαταρία ως επίσης και η προώθησις ποσότητος καυσίμου, εάν και εφ' όσον σε λίγο ξαναβάλεις εκ νέου σε κίνηση τον κινητήρα. Αυτά έμαθα από τους σχιστομάτηδες, και τα εύρον πρακτικώς πολύ λογικά, με αποτέλεσμα την εφαρμογήν των πλέον...
Και σε όποιον ειπεί ότι ναι μεν αλλά...η ποσότης βενζίνης που καίγεται;
Ε, ναι βρέ μαλάκα προκειμένου να επιτύχεις όοολα τα προαναφερθέντα θα βάλεις το χέρι στην τσέπη γαμώ τα μυαλά που κουβαλάς.
Για να αφαιρεθεί η μούργα από το κορμί σου, θα "πληρώσεις" νερό ενέργεια, για να φας θα ξοδέψεις, για να...γαμήσεις ΠΑΛΙ θα ξοδέψεις, για να, για να, για να, θα ξοδέψεις, θα ξοδέψεις, θα ξοδέψεις, έτσι λοιπόν και για να "ζήσει" ο κινητήρας των ακριβοπληρομένων αυτοκινήτου-μοτοσυκλέττας σου, θα χώσεις το χέρι στην τσέπη.
Ζωήν ανέξοδον ΔΕΝ γνωρίζω. Οσοι έχετε καβούρια ζήστε με το...ξεραμμένο σκατό σας, το οποίον ούτε για κοπριά δεν κάνει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: