Ακόμη προσπαθώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να σκοτωθεί κάποιος με αεροϋδροπλάνο Gruman Goose G21A, με δυό υπέροχες μηχανές Pratt & Whitney R-985-AN-1 radials 450 ίππων εκάστη?
Ενα αεροϋδροπλάνο γαμάτο, που δεύτερο δεν υπάρχει. Δυό προπέλλες τριών λεπίδων constant speed και, και, και,...
Αεροπλάνο φτιαγμένο για τελείως "χαζούς"...
Μ' ένα τέτοιο σκοτώθηκε ο Αλέξανδρος Ωνάσης. Τότε ειπώθηκαν πάααρα πολλά αλλά. Μέχρι που άκουσα ότι του είχαν συνδέσει ανάποδα τα συρματόσχοινα του πηδαλίου. Ναι αλλά από τα φινιστρίνια-πριν το απογειώσεις-τα ελέγχεις μια χαρά...γαμώτο. Ολα είναι υπό έλεγχον...
Εχω πετάξει πάνω 8,000 ώρες με αυτό το μαραφέτι και κανένα πρόβλημα. Τα δικινητήρια έναντι μονοκινητηρίων(άπαπα) είναι ασφαλέστερα διότι...διότι ευνόητον έχεις την ρεζέρβα σου. Με έναν κινητήρα(δοκιμή) πετάξαμε από την Ζάκυνθο στον Αραξο μια χαρά. Ε, ολίγον γέρναμε στα δεξιά καμμιά 10° διότι...διότι. Κατά τ' άλλα ΟΚ(που σημαίνει Ολα Καλά, δι' όσους νομίζουν ότι το...ΟΚ είναι...Αμερκάνκο).
Αρα?
Καληνύκτα...
Σάββατο 2 Μαΐου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου