Η ανθρώπινος βλακεία και το Σύμπαν ΑΜΕΤΡΗΤΑ, διά το Σύμπαν ΔΕΝ είμαι και πολύ...σίγουρος...
Αϊνστάϊν
Αναγκάσθηκε λοιπόν ο "οδηγός" να ακινητοποιήσει την αμαξοστοιχία, διότι...τράκαρε με ένα βοοειδές, το πτώμα του οποίου(βοοειδούς) έπρεπε να απομακρυνθεί από τις σιδηροτροχιές ώστε να συνεχισθεί το ταξείδι, σωστά; Μάλιστα.
Από πίσω όμως ηκολούθη ΑΛΛΗ αμαξοστοιχία με χρονική απόσταση ολίγων λεπτών και με...φόρα...
Και η απορία ΣΗΜΕΡΑ το 2009. Καλά βρε μαλακοΑιγύπτιε(από το Αιγύπτιος προέρχεται και η λέξις γύφτος) "οδηγέ" της σταματημένης αμαξοστοιχίας, γνωρίζεις ότι πίσω ακολουθεί συνάδελφος και στο σημείο η ταχύτης είναι τέτοια που σίδερο με σίδερο για να σταματήσει ΤΕΛΕΙΩΣ, απαιτούνται τουλάχιστον 200 μέτρα.
Δεν έπρεπε να τηλεφωνήσεις στο κινητό του ακολουθούντος συναδέλφου ΕΓΚΑΙΡΩΣ, ώστε να μην πέσει επάνω σου;
Και το 2002 στο ίδιο σημείο έγινε ταυτόσημον δυστύχημα με 300 και πλέον νεκρούς. Ας πούμε ότι τότε δεν είχαν κυψελωτά τηλέφωνα οι Αιγύπτιοι. Πέρασαν 7 ολόκληρα χρόνια. ΠΑΛΙ δεν έχουν μέσα επικοινωνίας εκεί στην Αραπιά;
1972 13 Οκτωβρίου ημέρα Παρασκευή και από χονδρομαλακία του "κυβερνήτου" αεροσκάφος των Ουρουγουανικών Αερογραμμών προσέκρουσεν εις το όρος Κουρικό. Αποτέλεσμα; Μετά από 70 ολόκληρες ημέρες με "θερμοκρασία" γύρω στους -40° C, να σωθούν ΜΟΝΟΝ 16 από τους 45 οι οποίοι βρίσκονταν εν...πτήσει.
Βεβαίως τότε ΔΕΝ υπήρχε κυψελωτός τηλεφωνία και...
Σήμερα όμως;
Τελικώς μας έχουν δώσει κασμάδες, φτυάρια και...σκάβουμε με τα χέρια γαμώτ....
Και μη χΟΙρότερα...
ΥΓ Πού πας ρε Καραμήτρο ΔΙΧΩΣ κινητό την σήμερον ημέραν;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου