Η Βαλβίς
Και το παραμύθι περί..."ασφαλείας" των αερομεταφορών συνεχίζεται προς δόξαν της ΒOING και όλων των άλλων κατασκευαστών αεροσκαφών...
Και από το Μακεδονία TV 2 φορές κάθε ημέρα(η μία επαναληπτικός) βγάζει στην φόρα τα άπλυτα-λάθη των κατασκευαστών.
Π.χ. η ουσιώδης βαλβίδα του οπισθίου καθέτου πτερυγίου η οποία έχει μπλοκάρει άπειρες φορές με οδυνηρά αποτελάσματα και απώλειες αθώων ανθρώπων οι οποίοι πλήρωσαν κιόλας για να τους σκοτώσουν.
BOING 737-300, ό,τι χειρότερο. Ειδικώς στις ΗΠΑ ένα σωρό πτώσεις. Πτώσεις σε κατωκημένες περιοχές και ξεκλήρισμα αθώων ΚΑΙ επί εδάφους. Γάμα τα.
Ερχόμουν από την Πάτρα προς Αθήνα(1969) με ένα ενοικιασμένο VW της συμφοράς, από ένα γραφείο δίπλα στην εκκλησία του Αγ. Ιωάννου επί της Λ. Βουλιαγμένης. Η ταχύτης περίπου 120 χ.α.ω.
Τα λάστιχα ήταν...αναγομωμένα και...πλαφ το εμπρόσθιο αριστερό. Ευτυχώς κρατούσα το τιμόνι σφικτά ΚΑΙ με τα δυό χέρια και όχι...απντάλικα και κρατώντας το στην πορεία μας και γλυτώσαμε.
Και ερωτώ: Επί των ημερών μας με τα...υδραυλικά τιμόνια, εάν το ορυκτέλαιον εντός των διαύλων δεν γουστάρει να μετακινηθεί τί απογίνεσαι; Κομματιάζεσαι "κανονικότατα", κι αν η ταχύτητά σου είναι και γύρω στα...130 χ.α.ω. γάμα τα.
Και...έβγαλες το αεροπορικό εισιτήριο. Με τί αεροπλάνο θα ταξιδεύσεις και ποιός μαλάκας θα το κουμαντάρει; Να σας θυμίσω μερικούς μαλάκες; Θωμαδάκης Οκτώβριος 1972(έχει αποβιώσει) προερχόμενος από Κέρκυρα, το έρριξε ανοικτά της Βούλας ΜΕΣΑ στην θάλασσα. Είχαν σωθεί μόνον 16. Ενας άλλος μαλάκας, πτήση από Θεσσαλονίκη προς Σάμο, αντί να πάει γύρω-γύρω από το όρος Κέρκη, πήγε να το περάσει μέσα από χαράδρα(για μαγκιά;) και το κάρφωσε στην πλαγιά. Ολοι νεκροί.
Και κάποιος προερχόμενος από Κρήτη το προσβούνωσε στην...Κερατέα.
Και βεβαίως το ανεξήγητον του Αλέξανδρου...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου