Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Gruman Goose G21A

Ακόμη προσπαθώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να σκοτωθεί κάποιος με αεροϋδροπλάνο Gruman Goose G21A, με δυό υπέροχες μηχανές Pratt & Whitney R-985-AN-1 radials 450 ίππων εκάστη?
Ενα αεροϋδροπλάνο γαμάτο, που δεύτερο δεν υπάρχει. Δυό προπέλλες τριών λεπίδων constant speed και, και, και,...
Αεροπλάνο φτιαγμένο για τελείως "χαζούς"...
Μ' ένα τέτοιο σκοτώθηκε ο Αλέξανδρος Ωνάσης. Τότε ειπώθηκαν πάααρα πολλά αλλά. Μέχρι που άκουσα ότι του είχαν συνδέσει ανάποδα τα συρματόσχοινα του πηδαλίου. Ναι αλλά από τα φινιστρίνια-πριν το απογειώσεις-τα ελέγχεις μια χαρά...γαμώτο. Ολα είναι υπό έλεγχον...
Εχω πετάξει πάνω 8,000 ώρες με αυτό το μαραφέτι και κανένα πρόβλημα. Τα δικινητήρια έναντι μονοκινητηρίων(άπαπα) είναι ασφαλέστερα διότι...διότι ευνόητον έχεις την ρεζέρβα σου. Με έναν κινητήρα(δοκιμή) πετάξαμε από την Ζάκυνθο στον Αραξο μια χαρά. Ε, ολίγον γέρναμε στα δεξιά καμμιά 10° διότι...διότι. Κατά τ' άλλα ΟΚ(που σημαίνει Ολα Καλά, δι' όσους νομίζουν ότι το...ΟΚ είναι...Αμερκάνκο).
Αρα?
Καληνύκτα...
Νέα Ελληνική Ιστορία:
1) Με πόσα χιλιόμετρα έπεσε πάνω στην κολώνα της μπασκέτας ο μπασκετμπωλίστας Μπόμπαν Γιάνκοβιτς; Με πόσα; Δεν άκουσα; Με τέσσερα (4) χιλιόμετρα την ώρα. Και έμεινε ανάπηρος, παραπληγικός. Οταν λοιπόν το παιδί σας στέκεται λυμένο και όρθιο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα και φρενάρετε ή τρακάρετε με περισσότερα από 4 χ.α.ω., ξέρετε τί είναι πιθανό να γίνει; Και πόσο συχνά πάτε με 4 χ.α.ω.; Και πόσο συχνά ο απέναντί σας πάει επίσης με 4 χ.α.ω.;
2) Οταν ένα ΙΧ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει στο ταμπλώ ο επιβάτης που δε φοράει ζώνη; Με δύναμη 3 τόννων. Μπορείτε να σηκώσετε 3 τόννους; Ο Πύρρος Δήμας σηκώνει κάπου 240 κιλά... Είμαστε λοιπόν τόσο ηλίθιοι; Ναι είμαστε. Αλλά αν ερωτήσεις γύρω σου, όλοι πιστεύουν ότι ξέρουν να "οδηγούν". Ρε δεν γαμιόμαστε....καλύτερα ε;
3) Όταν οι πίσω επιβάτες δε φορούν ζώνη ασφαλείας (αλήθεια πόσοι από τους πίσω επιβάτες φορούν ζώνη; ) με πόση δύναμη θα "σκάσουν" πάνω στους μπροστινούς; Τα ίδια, με 3 τόννους. Ε, λοιπόν τί νόημα έχει να φοράει ο μπροστινός επιβάτης ζώνη ασφαλείας, εάν δεν φοράει ο πίσω;
4) Οταν η μαμά κρατάει το "αγγελούδι" της στην αγκαλιά, καθισμένη στο μπροστινό κάθισμα, ξέρετε με πόση δύναμη θα το συνθλίψει πάνω στο ταμπλώ, αν γίνει ατύχημα με μόλις 50 χ.α.ω.; Ε, τώρα πια ξέρετε. Με 3 τόννους. Θα βάζατε το παιδί σας να το συνθλίψει ένα φορτηγό 3 τόννων; Οχι; Ε, γιατί το κρατάτε στην αγκαλιά; Και μή μου πείτε ότι θα το συγκρατήσετε...
5) Λέει ο Ελληνας που τα ξέρει... όοολα: "Αμα δεν φορώ κράνος, βλέπω καλύτερα και στο κάτω κάτω μόνο τον εαυτό μου βλάπτω". Αλήθεια; Κλαμμένος και μυξωμένος από τον αέρα που σου μαστιγώνει την μούρη, πέρα από αηδία είσαι και σκέτη τύφλα. Την τύφλα σου δε βλέπεις. Αλλά ας το δούμε και αλλιώς. Αν πηγαίνεις με 80 χ.α.ω και σούρθει η μέλισσα στη μούρη, δεν είναι πιθανό να προκαλέσεις ατύχημα; Και ποιός θα φταίει τότε; Βλέπεις λοιπόν που το κράνος δεν είναι μόνο "δική σου υπόθεση";
6) Εχετε δει κάποιους πιτσιρικάδες με "φτιαγμένες" τοματοσυκλέττες που έχουν (για μόδα; δεν ξέρω) ημιφορεμένο το κράνος, δηλ. το ακουμπάνε μέχρι το μέτωπο, κάπως σαν την περικεφαλαία του Περικλή; Θα το έχετε δει, δεν μπορεί. Το ξέρετε ότι είναι χειρότερο από το να μή φορούν καθόλου κράνος; Κι αυτό γιατί, το ακουμπισμένο σαν περικεφαλαία κράνος σε πιθανή πτώση, θα τραυματίσει τον αυχένα και θα είναι αυτό η αιτία που θα αφήσει τον αναβάτη ανάπηρο. Το ίδιο ισχύει και για αυτόν που φοράει μεν το κράνος του, αλλά το έχει λυμμένο από κάτω. Αμα είσαι λοιπόν τόσο ανόητος και έχεις το κράνος για περικεφαλαία ή το έχεις λυμμένο, καλύτερα δίχως κράνος.
7) Γνωρίζετε ότι...πολλοί γονείς προσπαθούν οι ίδιοι (εν αγνοία τους βέβαια) να στείλουν τα παιδιά τους στον τάφο; Δείτε πώς. Πραγματικό γεγονός σε ελληνικό νησί. Ο υιός συλλαμβάνεται μέσα στη νύχτα, με μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, δίχως κράνος και δίχως δίπλωμα. Οι αστυνομικοί τηλεφωνούν νυκτιάτικα στο σπίτι του νεαρού, και ειδοποιούν τους γονείς του. Το επόμενο πρωί πέφτουν από τον πατέρα τηλεφωνήματα σε "παράγοντες" του Τόπου, και η κλήση σβήνεται στο άψε...σβήσε. Το θέμα είναι "λήξαν". Είναι όμως; Σε λίγο καιρό ο νεαρός ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ(τελείως) με τη τοματοσυκλέττα του δίχως να φορά κράνος. Τί έκανε ο πατέρας; Εδωσε το χείριστο παράδειγμα στο γιό του. Με την στάση του, τού είπε: "Δεν είναι κακό να οδηγούμε ενάντια στον ΚΟΚ, αρκεί να είμαστε σε θέση να μην τρώμε πρόστιμο και ποινές". Οταν ο πατέρας επιδεικνύει τη ... "δύναμή" του, σβήνοντας την κλήση του υιού του, ο οποίος οδηγεί άνευ...διπλώματος, του "δείχνει" με ποιόν τρόπο πρέπει να πορεύεται στην ζωή. Γλείφοντας, παρακαλώντας και κοροϊδεύοντας τον ίδιο σου τον εαυτό και τους άλλους. Η παιδεία, αποκτάται μέσα από το σπίτι. Το παράδειγμα των γονέων, είναι το πιο ισχυρό παράδειγμα. Αλλά οι περισσότεροι γονείς είναι οι ίδιοι κάκιστα παραδείγματα.
8) Τί είναι για την ελληνική Πολιτεία πιο κακό; Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα, ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον; Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Εάν σε πιάσουν να κλέβεις μια Τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια. Εάν περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία...αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλον που περνά με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ. Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΕΚΠΤΩΣΗ 50% πληρώνοντας 350 ευρώ και...καθάρισες. Εάν κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή. Εάν σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση. Ελληνική σχιζοφρένεια.
9) Αλλά η Ελληνική Πολιτεία έχει μακρά θητεία στην υποκρισία. Την ημέρα που ψηφιζόταν ο νέος ΚΟΚ, ένα κανάλι την είχε στήσει στην είσοδο του γκαράζ της Βουλής. Κανένας βουλευτής φορούσε ζώνη.... Και πήγαιναν να ψηφίζουν για να πάει το πρόστιμο για τη ζώνη στα 350 ευρώ! Με έκπτωση 50%, αν πληρώσεις σε 10 μέρες, βεβαίως....
10) Να πάμε και στην Ελληνική Αστυνομία; Πόσες φορές έχετε δει "αστυνομικό" να φορά ζώνη ασφαλείας στο περιπολικό; Μάλλον ποτέ. Δηλαδή αυτός που σου δίνει πρόστιμο για μη χρήση ζώνης, είναι ο ίδιος παράνομος. Τί να λέμε τώρα;
11) Ας δούμε όμως και το θέμα της συνήθειας. Κάθε μέρα σκοτώνονται περίπου 3 άνθρωποι από τροχαία. Πλήρης απάθεια. Το θεωρούμε σαν κάτι φυσικό. Οταν όμως σκοτώθηκαν 21 παιδιά στα Τέμπη, όλοι μιλούσαν για "εθνική τραγωδία". Μα αφού σε 7 μέρες θα έχουμε πάλι συμπληρώσει άλλους 21 νεκρούς σε τροχαία! Κάθε εβδομάδα 21 άνθρωποι (νέοι ως επί το πλείστον) σκοτώνονται στους δρόμους. Αλλά είπαμε, το έχουμε ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ. Μόνο άμα είναι μαζεμένοι σε ένα τροχαίο 21 νεκροί, "ιδρώνει" ολίγον(φευ) τ' αυτί μας. Αλλοιώς, χεστήκαμε.
12) Αλλά ας το πάμε και παραπέρα. Πόσοι κάηκαν στις φωτιές της Πελοποννήσου το 2007; 80 άνθρωποι. Και πάλι ο κοιμισμένος στον καναπέ του Ελλην, ξύπνησε από το μόνιμο λήθαργό του και μίλησε για "εθνική τραγωδία". Οι 2.500 νεκροί κάθε χρόνο στα τροχαία τί είναι; Έχει διαφορά ένας άνθρωπος που καίγεται από έναν που σκοτώνεται σε τροχαίο; Πείτε μου ντε; Καληνύκτα σας...