Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

Tων οχτρών τα φουσάτα περ-ά-σαν

«Eλληνική» γλώσσα του...2009

Βαρβαρικά και Ελληνικά

καθήσαν ή...κάτσαν(ωχ) εκάθησαν και όοοχι καθήσανε βεβαίως-βεβαίως ναι;

λέγανε ή μιλάγανε(φευ) έλεγαν

κρατάγανε εκρατούσαν

γελάγανε(του ρήματος...γελάγω;) εγελούσαν

τραγουδάγανε(κι αυτό του τραγουδάγω;) ετραγουδούσαν και ουχί τραγου-δούσανε, άντε μη χέσω...

μιλήσαν εμίλησαν

κάναν(αυτό κι αν είνε*) έκαναν

Να συνεχ(ύ)σω;

Δεν νομίζω πως είνε* απαραίτητον.

*Εις το τρίτον ενικόν πρόσωπον, γράφεται με Εψιλον, ώστε να ξεχωρίζει από το...Είναι(με αι), το οποίον...προορίζεται δια τον...πληθυντικόν...νεοέλληνες του κώλου...δηλαδή...ΚωλοΕλληνες(Τα παράπονα προς τον...Διονύσιον Σαββόπουλον)...

Μαρμαρόμυαλα...

Τὰ μάρμαρα, τὰ μάρμαρα, τὰ μάρμαρα καὶ τἀ...μάρμαρα γαμῶ τὸ κέρατό τους καὶ ὅ,τι ἃλλο τοὺς ἒχει μεὶνει...ἀγάμητον, ἀμάν πιὰ.
Νὰ τὸ εἰπῇ ἡ θεὶα Κούλα ἔμ, τὸ καταλαβαίνω, νἀ τὸ λέγουν πρόεδροι, ἀντιπρόεδροι, πρωθυπουργοί καὶ...«ὑπουργοὶ» Πολιτισμοῦ ΔΕΝ τὸ καταλαβαίνω ὅμως ναί; Μάλιστα.
Βρὲ πούστηδες τὰ κλεμμένα ἀπό τὸν πουστοΕlgin εάν ἦσαν μάρμαρα ὅπως ὁ νεροχύτης μου, διά τὸν ὁποῖον καμαρώνω. ἐπειδὴ εἶνε λεξευμένος ἀπό Πεντελικόν Μάρμαρον(Τό μάρμαρον...), οὔτε ποὺ θὰ τὸν ἐνδιὲφεραν. Τἀ γλυπτά τὸν ἐνδιέφεραν ὧ μαλάκες...
Καὶ ἀναφέρεσθε εἰς τον Elgin, ἀγνοῶντες τὸν μαλάκα Νικόλαον Μπαλᾶνον ποὺ κατέστρεψε τὸ μνημεῖον μὲ τὰ σίδερα ποὺ ἔβαλε.
Τί χρησιμοποίησαν οἱ Αρχαῖοι μηχανικοί; Μολύβι. Μήπως εἶχεν διαβάσει ὁ μαλακοΜπαλᾶνος ἱστορία, ὥστε νὰ κάνει τὶς ἐπεμβάσεις του; Μπᾶααα.
Ἄμα ἔχω τέτοιους «Ἕλληνες» τὐφλα νἄχουν οἱ ἐχθροί μου.
«Καμαρῶστε τον»...
Βιογραφικό σημείωμα:
Ο Νικόλαος Μπαλάνος (Αθήνα, 1860-1937) ήταν πολιτικός μηχανικός πολιτικός, διδάκτορας του πανεπιστημίου του Βύρτσουμπουργκ, από τους πρώτους διευθυντές αναστήλωσης και συντήρησης των μνημείων της Ακρόπολης. Ως νομομηχανικός Αθηνών έγινε το 1895 μέλος μιας επιτροπής ειδικών και αργότερα ανέλαβε την πρωτοβουλία και την διεύθυνσιν συντήρησης των μνημείων της Ακροπόλεως, που έγινεν εκεί περίπου ἕως το 1937, στα Προπύλαια, το Ερεχθείο, τον πύργο της Αθηνάς Νίκης και τον Παρθενώνα. Επειδή έκανε ευρεία χρήση στηριγμάτων και δοκών από σίδερο προκλήθηκαν σημαντικές ζημιές στα μνημεία με την πάροδο του χρόνου. Παρουσίασε την εργασία του διεθνώς(ὁ μαλάκας) με δημοσιεύματα και ανακοινώσεις. Έγραψε τα έργα Η αναστήλωση της βόρειας κιονοστοιχίας του Παρθενώνα, 1925 και Τα μνημεία της Ακροπόλεως, αποτύπωση και συντήρηση, 1938.
Περαστικά μας...