Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

"Ασφαλείς" πτήσεις

Γιάροσλαβ Κουντρίσκυ,

Ενας πανήβλαξ "πατήρ" "έμπειρος" "πιλότος" των Ρωσσικών αερογραμμών, το...1994 ξαπόστειλλε στον αγύριστο αθώους, επειδή...επειδή νόμισε ότι ο μαλακο-υιός του 17 ετών παρακαλώ, ήταν ικανός να κουμαντάρει αεροσκάφος με...300 επιβάτες και του έδωσε το τιμόνι να...παίξει. ΕΛΕΟΣ γαμώτο ΕΛΕΟΣ.
Το γράφω επειδή η άααλλη ανεγκέφαλος Γαρουφαλλιά Κανέλλη, προσπαθεί απεγνωσμένως(ευτυχώς) να πείσει τους πάντες ότι ένα 16χρονο παιδί έχει το μυαλό(η ικανότης άλλο κεφάλαιο) και την εμπειρία να κουμαντάρει μια μάζα σιδηρικών 2 τόννων δηλαδή...αυτοκίνητο.
Μάλλον ζήλεψε την "ευφυΐα" των ξανθών ομοιοφύλων της...της φυλής των...γυναικών...
Στα 25 μου έδωσε πράσινο ο πατέρας μου ν' αποκτήσω δίπλωμα, και μόλις κάθησα στην θέση του οδηγού κατάλαβα ότι δεν ξεύρω κατά πού πηγαίνουν τα...4, διότι εκείνα που έπρεπε να γνωρίζω ώστε να μου χορηγήσουν δίπλωμα οι πανηλίθιοι εντεταλμένοι προς τούτο εξεταστές του τρισάθλιου υπουργείου επί των Συγκοινωνιών της Πατρίδος ήσαν το 1/1,000.000 των όσων έμαθα μετά την απόκτησίν του. Κι έτσι ευτυχώς με καλή τύχη βρέθηκα να "οδηγώ" όχημα με το τιμόνι να μην υπακούει=ακυβέρνητο, με δίχως φρένα=πάλι ακυβέρνητο, με χαλασμένους καθαριστήρες ανεμοθώρακος ΥΠΟ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΩΔΗ ΒΡΟΧΗ, μετά έμαθα για το λίπος(βενζίνη, ορυκτέλαιο υγρά φρένων κ.τ.λ.) με το οποίον αλοίφεις την επιφάνεια, και το νερό γλυστρά, επιτρέποντας η όρασις του οδηγού να διαπερνά το κρύσταλλο και ότι το τιμόνι το κρατάμε γερά με τα δυο χέρια, ώστε εάν κάποιο επίσωτρον κάνει παφ, να μην αιφνιδιασθούμε και να ανακόψωμεν ήρεμα ταχύτητα δια τα περαιτέρω ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΩΔΗ ΒΡΟΧΗ ερχόμενος από Πάτρα προς Αθήνα λίγο έξω από την Κόρινθο.
Εδώ κολλά το..."που πάς ρε Καραμήτροοοο"...
Ενθυμούμαι και μια δοκιμή τεκμηριωμένη που έγινε κάποτε και απέδειξε ότι:
Ενα μηχανοκίνητο όχημα(αυτοκίνητο, μοτοσυκλέττα) με ταχύτητα 30 μόλις χ.α.ω. εφάπτεται με την επιφάνεια του οδοστρώματος κατά 80% δηλαδή στο χιλιόμετρο τα 200 μέτρα ήταν...ιπτάμενο.
Με 50 χ.α.ω(τα στρατιωτικά 30 Μ.Α.Ω τα θυμάσθε;) στην μισή διαδρομή...ίπταται.
Με 80 χ.α.ω το ανάποδο του 30, εκεί κι αν ΥΠΕΡίπταται. Αυτό το διαπιστώνετε εάν παρατηρήσετε τις ΔΙΑΚΕΚΟΜΜΕΝΕΣ μαύρες γραμμές επί του οδοστρώματος σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας οι οποίες σχηματίσθηκαν επειδή κάποιος οδηγός ηναγκάσθη να ακινητοποιήσει ΑΜΕΣΩΣ το όχημά του με αποτέλεσμα το ελαστικό να ακουμπά στα υπερυψωμένα σημεία της ασφάλτου. Τα άλλα είναι στο...βάθος. Μην λησμονείτε ότι κατά τους θερινούς μήνες η άσφαλτος αναλόγως και του φόρτου κυκλοφορίας σε πάααρα πολλά σημεία γίνεται τελείως...πλισσέ, τίφλα νάχουν οι φούστες. Με ταχύτητα π.χ. 100 χ.α.ω ούτε που το καταλαβαίνεις αφού οι ρόδες ταξιδεύουν από κορυφή σε κορυφή(φευ) αυτών των...δια γυμνού οφθαλμού αοράτων υψοβαθουλωμάτων.
Κι όταν δαιβάζετε στο βιβλίο με τα σήματα που μαθαίνετε προκειμένου να δώσετε εξετάσεις ότι με 70 χ.α.ω. και προ κινδύνου, απαιτούνται...70 μέτρα για την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος, ΜΗΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ. Ειναι πάααρα πολύ ΒΟΛΙΚΑ. Αρα οδηγώντας με την προαναφερθείσα ταχύτητα η απόστασις από το προπορευόμενο όχημα ποία είναι; 2 δευτερόλεπτα όπως ΠΑΝΤΟΤΕ ή αλλοιώς 39 μέτρα το οποίον ουδόλως μας ενδιαφέρει διότι ποιός θα κρατά την...μεζούρα;...
Για τα 2 δευτερόλεπτα θα το αναπτύξω στο επόμενο σημείωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: